Charlotte elskens,
3 тыдні таму
Zeer goed ,rappe bediening
Gebaseerd op 20987 reviews op
Onze meest recente reviews met 4 t/m 5 sterren
Charlotte elskens,
3 тыдні таму
Zeer goed ,rappe bediening
Florentina Sofrone,
3 тыдні таму
Super ervaring
Sofie,
3 тыдні таму
Goede service, en juiste product geleverd Er was vertraging en ik werd verwittigd
Luc Snoeckx,
3 тыдні таму
We hadden 2 orthopedische kussens besteld voor onze honden. Bij levering bleek er slechts 1 kussen in de doos aanwezig. Een mailtje gestuurd naar de klantenservice en er werd onmiddellijk een 2e kussen nagestuurd. Dus hier nu 2 blije honden die kunnen genieten van hun prima kussen ????. Top service van Brekz!!
Reilrac Egres,
3 тыдні таму
Het product was goed beschreven en geillustreerd,ik vond het kwaliteit/prijs-matig correct, het aankoop- en betalingsproces verliep vlot, de levering volgde volgens de aangegeven datum / tijd. Ook de poes is in haar nopjes (warmtemat)
Dominique SCHELPE,
3 тыдні таму
Ik heb de artikelen gevonden die ik zocht. Geen problemen met verzenden. Zeer tevreden.
Jo,
3 тыдні таму
Het enige mindere dat ik kan zeggen is dat de levering vaak later is dan aangegeven , maar voor de rest heel tevreden van de aangeboden producten/voeding
Gert,
3 тыдні таму
Het product was goed maar de levering niet, gewoon mijn pakket aan de voordeur gezet in de gietende regen !!!
An,
3 тыдні таму
Snelle levering en goede uitleg bij de producten. Zo kan je als baasje zelf een beetje uitzoeken welke voeding beter bij je huisdier past
K. Depré,
3 тыдні таму
Altijd wel toffe promities ! Met het séparent van punten krijgen we leuke cadeautjes extra. Maar als het pakje maandag 16/12 geleverd werd, hebben ze het zomaar neergezet aan de voordeur, zelfs niet eens gebeld! Spijtig van de transporteur.
Myriam Roggen,
3 тыдні таму
Snelle en correcte levering
Herman Bourgeois,
4 тыдні таму
Heb al meerdere keren besteld bij Brekz. Prijzen zijn O.K. Geregeld interessante kortingen. Snelle en correcte levering.
Claude De Buck,
4 тыдні таму
Alles werd geleverd zoals beloofd
M Christiaens,
4 тыдні таму
Perfecte aflevering door de koeriersdienst. Wachttijd voor levering is een beetje lang.
Stefaan Defruyt,
4 тыдні таму
Op tijd geleverd alles was zoals gevraagd.
Laurens,
4 тыдні таму
Zoals de bestelling vlekkeloos bezorgd.. alleen langer moeten wachten dan normaal
Brigitte Dhaese,
4 тыдні таму
Onlangs kreeg ik verkeerd hondenvoer toegestuurd (25 kg). Ik verzond een e-mail waarop ik snel respons kreeg. De verkeerde hondenbrokken werden gratis opgehaald en de dag nadien ontving ik de juiste brokken. Top service!
heer/mevrouw Cobbaert benny,
4 тыдні таму
Snelle levering
Daniëlla VAN DE WEGHE,
1 месяц таму
Product Schesir is altijd prima, maar blijkbaar heeft DPD niet te nauw gekeken hoe de verpakking te behandelen. Doos was aan beide zijde gescheurd. Waren nog blij dat de bestelde EN betaalde producten aanwezig waren!
DION - DERWA,
1 месяц таму
De prijs was de beste vlugge levering Het spijtig is dat ik na mijn bestelling fraude is gepleegd op mijn rekening
Greeet Stappaerts,
1 месяц таму
Perfecte levering, stipte service, prima product. Danku
De Troch Gisele,
1 месяц таму
goed goed ze lusten het onze hondjes ,doe het bij hun korrels
Sandra Dierckx,
1 месяц таму
Levering niet helemaal geleverd, was de 1ste keer dat di gebeurde we hebben al vele malen besteld bij Brekz. Brekz heeft dit goed afgehandeld dus tevreden zoals altijd. Bedankt
Ronny Lammens,
1 месяц таму
Altijd corect
Bart Van der Schueren*,
1 месяц таму
Alles netjes en tijdig geleverd!
Michel Philippaerts,
1 месяц таму
Vriendelijke bezorgers , tijden voor levering worden goed op tijd meegedeeld via mail. Kunnen rekenen op de bestelling en levering . Bedankt Groetjes.
Marleen Eeman,
1 месяц таму
Correct geleverd
Paepe Marc,
1 месяц таму
We bestellen al 3jaar daar hills hondenvoer altijd prima in orde op tijd geleverd
Marijke Draye,
1 месяц таму
Duidelijke info op de site en de opvolging via mail is top.
jurgen wellens,
1 месяц таму
Altijd een super service en snelle levering
Kristina,
1 месяц таму
Correcte snelle levering.
Wendy Belmans,
1 месяц таму
Zeer fijne website, snelle levering. Op naar de volgende bestelling voor mijn 4 hondjes
Nicole Wastyn,
1 месяц таму
Ik bestel, ontvang op tijd, de levering word vriendelijk binnen de deur gezet. Dank voor uw diensten, tot de volgende....
Nathalie Denturck,
1 месяц таму
Snelle en correcte levering!
Heidi N,
1 месяц таму
Ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit en de producten worden zeer goed en beschermd verpakt zodat de producten ongeschonden geleverd worden.
Frank Panneels,
1 месяц таму
Snelle service goede verpakking
Dhr. Marnix van der Haegen,
1 месяц таму
Zeer snelle levering.
Theo,
1 месяц таму
Goedkoopste in hondenvoer en snel geleverd. Top!
Frans Smits,
1 месяц таму
Alles goe verlopen
Theo K.,
1 месяц таму
Vrij vlotte verzending, prima prijs/kwaliteit van de producten.
Gwen,
1 месяц таму
Snelle levering Goede prijs
LUT MANNAERT,
1 месяц таму
Altijd snel en op tijd geleverd. 1 x is de levering misgelopen en de klantendienst was goed bereikbaar en heeft dit snel opgelost.
bianca schokaert,
1 месяц таму
Steeds juiste levering aan goede prijs
Anouk Vercauteren,
1 месяц таму
Perfecte levering door prima bedrijf. Er was iets dat ik bestelde niet in voorraad (nylonbandje kitten) en verwittigden me dat de rest werd opgestuurd en het artikel dat er niet was werd terugbetaald. Ik heb daar niets voor moeten doen. Altijd op tijd en korrelt.
J. Van Camp,
1 месяц таму
Zeer snelle en perfecte levering
Andy Verdeyen,
1 месяц таму
Ongelooflijk hoe levendig onze 12 jarige rakker geworden is met dit supplement…
Chris Verbruggen,
1 месяц таму
Bedrijf heeft na deels foutieve bestelling, binnen de afgesproken termijn terugbetaald! ????
Ronnes,
1 месяц таму
Duidelijke website Mooie prijzen Snelle levering
katrien,
1 месяц таму
uitgebreide keuze qua voeding, enz..
Lynn Aeschlimann,
1 месяц таму
Alles ok. Snelle levering
jan haesaert,
1 месяц таму
Prima app- prima communicatie
Gert Alen,
2 месяцы таму
Correcte levering zoals beloofd.
Pascale Dumery,
2 месяцы таму
Al die jaar een tevreden klant en nu had ik onlangs iets verkeerd geleverd gekregen en is na twee dagen al opgelost,hondenvoer dat ik dringend nodig had en na twee dagen al de juiste geleverd en de verkeerde terug meegenomen!Ook de communicatie verliep hierover vrij vlot!Ik raad Brekz ten zeerste aan !Betrouwbaar,correct,betaalbaar en vlotte communicatie!
Kc,
2 месяцы таму
Correcte levering en beste prijs
Pietro Carlino,
2 месяцы таму
Bon produits et livraison rapide ????
bianca schokaert,
2 месяцы таму
Altijd inorde iets langere leveringstijd dan andere site maar daar kan je rekening me houden
Joel Rubbens,
2 месяцы таму
De bestelling is altijd op tijd geleverd
Fabienne M,
2 месяцы таму
Correcte - snelle levering ????
Eef Bols,
2 месяцы таму
Duidelijke site met voldoende informatie voor de klant, ruim assortiment met heel wat korting, snelle verzending, goed verpakt. Ik ben zeer tevreden, de hondjes ook en zal hier zeker een volgende bestelling plaatsen!
Ed,
2 месяцы таму
Brekz is top!! Ik bestel daar regelmatig en ben heel tevreden. Slechte manier van afleveren de laatste keer. Het pakket stond op een provinciale baan in de regen… Dankjewel voor jullie respons op deze klacht. Voor de rest is Brekz top!!
Nathalie Hellin,
2 месяцы таму
Topservice! Ik kreeg verkeerde levering, maar dit werd onmiddellijk opgelost!
Van Cauwenberghe,
2 месяцы таму
Prijs beter dan elders. Vlotte vlugge levering
Vanessa Heylen,
2 месяцы таму
Wegens drukte was mijn pakket er veel later dan normaal. Maar na een mail naar Brekz was mijn pakket er heel snel. En kreeg ik 5% korting op mijn volgende aankoop. Handig, want ik bestel maandelijks.
Dumon,
2 месяцы таму
Gemakkelijke vlotte bestelling. Correcte levering. Adequaat! Thnx.
Luc Borgions,
2 месяцы таму
Correcte levering aan goede prijs
Mark Fimmers,
2 месяцы таму
We bestellen reeds jaren bij Brekz, het zijn bijna altijd dezelfde producten. Alleen zijn de prijzen telkens hoger en staan ze bijna gelijk aan supermarktprijzen. De vraag is, gaan we nog langer bestellen bij Brekz?
luuc van havere,
2 месяцы таму
Alles netjes zoals ze het aanprijzen
petra nys,
2 месяцы таму
ik kreeg de verkeerde bestelling en kreeg 10 euro teruggestort
Walter,
2 месяцы таму
Bedrijf heeft wat ik nodig heb. Product moest uit Nederland komen...waardoor ik langer op mijn product moest wachten... nochtans had ik bij de Belgische afdeling besteld. (maar er zal wel een reden zijn ?) Verder wel tevreden.
AC,
2 месяцы таму
Snelle leveringstijd correct, goede prijs en ook betaalbare alternatieven. Ik ben heel tevreden.
freddy,
2 месяцы таму
alles op tijd en verzorgd
Ronja Pötzl,
2 месяцы таму
Product was snel bij mij thuis en onbeschadigd. Verpakking was gewoon een beetje te groot.
Viviane Van Exaerde,
2 месяцы таму
De prijs vindt ik altijd super ik vergelijk het met anderen en kom goedkoop uit super ????
Erik MAENHOUT,
2 месяцы таму
I dat ze prakties alle producten in huis hebben
HILDE VANDENDAELE,
2 месяцы таму
Ik ben uiterst tevreden over brekz over de producten over de snelgeid van bezorging
ada pjanic,
2 месяцы таму
Perfecte service.
Martine,
2 месяцы таму
Alles snel geleverd!
ANNE,
2 месяцы таму
Alles netjes en op tijd geleverd. De prijzen vallen zeker mee.
Lina Rincon,
2 месяцы таму
The product was well taken care when shipped. The dispatching time could have been swifter but if you program yourself to order with some time then it's perfect.
Mia,
2 месяцы таму
Heel snelle levering en product was zoals op de site.
Petra Riedel,
2 месяцы таму
Bestelling zonder problemen, pakje op tijd
yves terlinden,
2 месяцы таму
alles perfect
ESTEBAN DIAZ Y NOFUENTES,
2 месяцы таму
Super ????????????good
MODAVE,
2 месяцы таму
Levering op tijd en goede prijzen
Berlinda Lobber,
2 месяцы таму
Zeer snelle levering
. Vdbrande,
2 месяцы таму
Eerlijke prijzen . Zeeeeeer snelle levering Echte aanrader
Leonard Vangrieken,
2 месяцы таму
Alles dik in orde!
Gorez Jp,
2 месяцы таму
Livraison très rapide très bon prix ????
Sofie,
2 месяцы таму
Was op tijd geleverd
Patrick,
2 месяцы таму
Behoorlijk vlotte levering
Patricia Daemen,
2 месяцы таму
Zeer tevreden
Heer Van Steenberge,
2 месяцы таму
Prijs kwaliteit heel goed en ook de snelle levering !
Monique Sterckx,
2 месяцы таму
vlugge levering, spijtig dat er niet meer wordt aangebeld en alles in de regen staat
ANICK BILLIET,
3 месяцы таму
Alles prima verlopen
Sophie Degraeve,
3 месяцы таму
Snelle levering, kwalitatieve producten.
andreas daniels,
3 месяцы таму
altijd snelle levering
Claudia,
3 месяцы таму
Snelle en correcte levering ????????????????
de clercq maria,
3 месяцы таму
Gemakkelijk te bestellen..Vlotte en goede levering van de kattekorrels..ze worden gesmaakt door mijn katjrs
Hugo Leys,
3 месяцы таму
Product op tijd geleverd.
ANTHONY Volcke,
3 месяцы таму
Nog niet veel problemen gehad bij het bestellen en leveren van mijn bestellingen. Klantendienst doet hun best om je te helpen!
Heeft u vragen over online bestellen bij Brekz, over de bezorging of over andere onderwerpen? Wij helpen u graag. In het volgende overzicht vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen.
2 Bezorging, verzenden en retourneren
6 Algemene voorwaarden en privacy
1.1. Waar kan ik Brekz vinden?
Brekz is ontstaan vanuit de dierenwinkel van Broekhuizens in Utrecht met klanten door heel Nederland. Inmiddels werkt Brekz uitsluitend via webwinkels die internationaal actief zijn in landen als Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland en Zweden. Dankzij de centrale inkoop en efficiënte logistiek kan Brekz zeer kostenefficiënt werken.
1.2 Waarom is Brekz zo voordelig?
Omdat we uitsluitend online actief zijn en geen winkels (meer) hebben, kunnen we onze kosten laag houden en onze klanten meer voordeel bieden. Met onze schaalgrootte in Europa en een efficiënte logistiek blijven we gericht op verdere besparingen voor onze klanten.
1.3 Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt een account aanmaken door op de knop Inloggen te drukken. Deze knop vindt u rechtsboven op de homepage van Brekz. In het pop-up scherm krijgt u de keuze om een account aan te maken. Klik hiervoor op Account aanmaken. In het volgende scherm heeft u de keuze om in te loggen als Bestaande klant of een nieuw account aan te maken. Vul als nieuwe klant het gedeelte Nieuw bij Brekz in. Vul uw e-mailadres in en druk op de knop: Ga verder als nieuwe klant. In de volgende scherm vult u uw gegevens in en slaat deze op via de knop Opslaan. Wanneer u alles heeft ingevuld is uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Brekz.
1.4 Heb ik een account nodig?
Om bij Brekz te bestellen heeft u een persoonlijk account nodig. Hiermee kunnen wij u beter van dienst zijn. Een account heeft veel voordelen. Zo hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens in te vullen en kunt u gemakkelijk vorige bestellingen herbestellen. Op deze manier heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.
1.5 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u zich op de pagina van een product bevindt kunt u het product van uw keuze aanklikken en op de knop in winkelwagen drukken. Hiermee plaats u het product in uw winkelwagen. Vervolgens heeft u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Wilt u verder winkelen klik dan op het kruisje rechtsboven om de winkelwagen te sluiten. Wanneer u naar uw winkelwagen wilt gaan, drukt u op de knop Winkelwagen. U kunt ten alle tijde naar uw winkelwagen door helemaal rechtsboven op het icoontje van de winkelwagen te klikken. Hier kunt u zien welke producten u heeft besteld en wat het totaalbedrag is. Bent u nog niet ingelogd, dan komt u eerst in het inlogscherm terecht. Hier kunt u aanmelden met uw bestaande account of een account aanmaken wanneer u dat nog niet heeft.
Nadat u heeft ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u uw afleveradres kiezen. Als u niets aanpast dan zal dit het hetzelfde adres zijn als hetgeen u in uw account heeft ingevuld. Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal, Bank overschrijving, Creditcard (Mastercard of Visa) en Paypal.
Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Naar de kassa. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling door ons ontvangen is, wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending. Gedurende dit proces zult u e-mails krijgen zodat u op de hoogte blijft van de status van uw bestelling en weet wanneer u de producten kunt verwachten.
1.6 Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u meerdere producten bij Brekz wilt bestellen, klikt u in het pop-upscherm op Verder Winkelen.
1.7 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan in een nieuw wachtwoord aanvragen?
Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klikt u op Wachtwoord vergeten. Deze knop vindt u rechts bovenin het scherm. In het volgende scherm vult u het e-mailadres waarop uw account staat geregistreerd. Vervolgens drukt u op Verzenden. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.
1.8 Wat doet Brekz met mijn gegevens?
Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Brekz. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
1.9 Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en deze is verwerkt, dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.
1.10 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Brekz. Zie onze privacypagina.
1.11 Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?
Mocht het onverhoopt zijn dat u een verkeerd product ontvangt, neem dan contact op met de Brekz Klantenservice. Er wordt dan samen naar een passende oplossing gekeken. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren. Bestelt u daarbij een nieuw product, dan betaalt u uiteraard ook het eventuele prijsverschil met het correcte product.
1.12 Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer nog niet heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Brekz Klantenservice bellen op 0031-307210921 of ons een mailtje sturen: [email protected].
2.1 Wat zijn de Algemene en Leverings Voorwaarden?
De Algemene- en Leverings Voorwaarden van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?
Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u automatisch een e-mailbericht van ons.
2.3 Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
U ontvangt een e-mail van onze vervoerder (DPD) met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze mail ontvangt u op de ochtend van de leverdag.
2.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Nadat uw pakket door ons voor verzending gereed is gemaakt, kunt u het verzonden pakket volgen op de website van onze vervoerder. De benodigde gegevens hiervoor vindt u in de e-mail die u van ons ontvangt zodra uw bestelling door Brekz wordt verzonden.
2.5 Wie is de vervoerder?
Het vervoeren van de pakketten wordt verzorgd door DPD. Het telefoonnummer van DPD is 0900-3734663.
2.6 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
In het geval dat u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger uw pakket bij uw buren proberen af te geven. Mocht dit niet lukken, dan gaan pakketten onder de 20kg naar de parcelshop en pakketten boven de 20kg worden soms opnieuw aangeboden of komen soms retour naar Brekz.
2.7 Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen terugsturen naar Brekz. U ontvangt dan uw geld terug, met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.8 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.9 Op welke dagen verstuurt Brekz pakketten?
Brekz verstuurt op alle werkdagen pakketten, behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en Kerst (25 en 26 december). In het weekend en op bovenstaande dagen worden er geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.
2.10 Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit is mogelijk. U kunt in uw accountgegevens een tweede adres toevoegen. Wanneer u uw bestelling op dit andere adres wilt laten bezorgen, geeft u dit dan aan in het bestelproces. Dit doet u door dit afleveradres aan te klikken of door tijdens het bestelproces te klikken op Nieuw adres toevoegen.
2.11 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer u een bestelling op werkdagen plaatst en betaalt, dan wordt uw bestelling normaal gesproken dezelfde of soms de volgende dag verstuurd. Deze wordt dan door DPD meestal de volgende werkdag daarna bezorgd. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan de levertijd soms wat langer duren.
2.12 Het product dat ik gekocht heb past niet, is kapot of voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?
U kunt het product altijd retourneren binnen 14 dagen en in de originele en onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.13 Moet ik het retourneren van een product zelf betalen?
Wanneer u het juiste artikel heeft besteld, maar het verkeerde artikel heeft ontvangen, hoeft u de kosten voor het retourneren niet te betalen. Wanneer u een verkeerd product heeft besteld en wilt retourneren, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
2.14 Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?
U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met de reden van retournering.
2.15 Hergebruiken is duurzamer
Brekz streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen uit een restpartij of overproductie, waar we bovendien geen extra bedrukking aan toevoegen. Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) gebruikt worden. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruikssporen aanwezig zijn, de doos al bedrukt is of de verpakking iets te groot uitvalt. Door de dozen opnieuw te gebruiken en onnodig inktgebruik te voorkomen, sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.
2.16 Kan ik een bestelling van Brekz bij een postbus laten bezorgen?
Het is voor onze pakketdienst helaas niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren. We kunnen uw bestelling alleen op een fysiek woon- of werkadres laten bezorgen.
3.1 Bij het betalen krijg ik een foutmelding. Wat nu?
Volg de instructies op het scherm. Probeert u eventueel een andere betaalmethode. U kunt tijdens werkdagen altijd contact met onze klantenservice opnemen.
3.2 Op welke manieren kan ik betalen bij Brekz?
Bij Brekz kunt u op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Creditcard Mastercard
- Creditcard Visa
- Paypal
- Belgische klanten kunnen ook betalen met Mr Cash of Maestro
3.3 Is betalen bij Brekz veilig?
Betalen bij Brekz doet u altijd veilig en vertrouwd via uw eigen bank.
3.4 Ik wil betalen met iDeal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van iDeal kiest u tijdens de tweede stap van het bestelproces, welke wordt aangeduid met Betalen, voor iDeal. Selecteert u hier ook uw bank. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner terecht. Hier kunt u uw iDeal transactie afronden. Als alles is afgerond, komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.5 Ik wil betalen via Bankoverschrijving hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van een Bankoverschrijving kiest u via de knop Afrekenen in de tweede stap van het bestelproces onder Betaalopties voor Bankoverschrijving. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, heeft u uw bestelling geplaatst. U krijgt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een mail met betaalgegevens. Voor het betalen van uw bestelling maakt u gebruik van het volgende rekeningnummer (IBAN) NL45 DEUT 0556 9775 56 van Deutsche Bank in Amsterdam t.n.v. St. Found. Docdata Payments. Het is belangrijk dat u het betalingskenmerk correct invult. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt, zijn wij niet in staat om uw order in behandeling te nemen en kan het zijn dat de betaling aan u wordt geretourneerd. Standaard ontvangt u de betalingskenmerk-gegevens ook via de mail.
Let op! Wanneer u kiest voor de betaalmethode Bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd wanneer wij uw overschrijving ontvangen hebben. Dit kan invloed hebben op de levertijd.
3.6 Ik wil betalen via Creditcard Visa. Hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Visa kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Visa. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Verified by Visa genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.7 Ik wil betalen via Credicard Mastercard hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Mastercard kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Mastercard. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen, zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Mastercard SecureCode genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.8 Ik wil betalen met PayPal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van PayPal kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor PayPal. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van PayPal terecht. Hier kunt u inloggen in uw PayPal account of een rekening openen en zo uw PayPal transactie afronden.
3.9 Mijn betaling is mislukt, moet ik nu opnieuw bestellen?
Wanneer de betaling is mislukt kunt twee dingen doen:
- U probeert uw bestelling nog een keer met dezelfde betaalmethode af te ronden.
- U probeert uw bestelling nog een keer met een andere betaalmethode af te ronden.
3.10 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wanneer u uw bestelling laat thuisbezorgen dan kunt uitsluitend vooraf betalen.
4.1 Ik heb een vraag over een product. Wie kan ik contacteren?
Voor productgerelateerde informatie kunt u mailen naar onze deskundige medewerkers via [email protected].
4.2 Hoeveel voer heeft mijn huisdier nodig per maand?
Deze informatie kunt u vaak vinden bij de productbeschrijving. Staat dit niet vermeld, dan kunt u mailen met een van onze deskundige medewerkers via [email protected].
4.3 Ik kan een bepaald merk of product niet vinden. Wat nu?
Wanneer u op zoek bent naar een bepaald merk of product, dan kunt u de zoekfunctie gebruiken op de homepage of zelf op zoek gaan op onze site. Levert dit niets op, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
4.4 Waar kan ik een recensie plaatsen over een product?
Als u uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u een mailtje van Trustpilot met de uitnodiging om een recensie te plaatsen. Zo kunt u andere klanten helpen bij het maken van een keuze.
4.5 Hoe kan ik geïnformeerd blijven over de speciale aanbiedingen en nieuwe producten van Brekz?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Brekz. U doet dit gemakkelijk door uw mailadres helemaal onderaan deze pagina in het groene blok met de tekst Ja, ik wil de voordeelmail ontvangen in te vullen en te bevestigen.
4.6 Ik twijfel over de maat van het product dat ik wil bestellen. Welke maat moet ik hebben?
Bij producten die leverbaar zijn in verschillende maten, is meestal een maattabel toegevoegd in product omschrijving. Daarin kunt u zien welke maat het meest geschikt is voor uw dier. Daarnaast wordt bij de meeste voedingsproducten een gewichts- en/of leeftijdsindicatie gegeven.
4.7 Hoe lang kan ik mijn voer bewaren en hoe houd ik het vers?
Grote verpakkingen en dubbelverpakkingen honden- en kattenvoer zijn bij Brekz een stuk voordeliger. Wij hebben een aantal tips voor u op een rij gezet om het voer goed en vers te bewaren. Als u deze tips opvolgt, kan uw huisdier iedere dag van lekker voer genieten, terwijl u dankzij het kilo-voordeel geld kunt besparen. Droogvoer is ongeopend meestal lange tijd houdbaar; in het algemeen zelfs nog enige tijd na de opgegeven houdbaarheidsdatum. De houdbaarheidstermijn staat op de verpakking vermeld.
Vershoud tips:
5.1 Wat staat er in de nieuwsbrief van Brekz?
Hierin vindt u informatie over speciale aanbiedingen, nieuwe producten en de laatste nieuwtjes over huisdieren in het algemeen. Wanneer u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief mist u geen enkele aanbieding meer!
5.2 Hoe meld ik me aan of af voor de nieuwsbrief?
Dat kunt u hier doen!
5.3 Ik wil de nieuwsbrief wel ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?
Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Brekz, ontvangt u van ons alleen onze nieuwsbrief. Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven.
6.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden van Brekz vinden?
Onze uitgebreide algemene voorwaarden kunt u hier vinden
6.2 Is mijn privacy gewaarborgd bij Brekz?
Brekz respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u aan ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestelling en levering van uw producten zo vlot mogelijk te laten verlopen. Voor overige doeleinden, zoals het versturen van onze nieuwsbrief zullen wij uw gegevens alleen gebruiken met uw toestemming.
Brekz zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken en zal deze slechts aan die derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Hier vindt u meer informatie over onze privacy policy.
20987 reviews
Ontvang elke week de beste aanbiedingen
Houd me op de hoogte
Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.