Betalingsproblemen

Als de betaling voor uw bestelling mislukt is, controleer dan of uw bankgegevens juist zijn. Als u geen fouten heeft gemaakt, probeer het opnieuw met dezelfde betaalmethode (er is geen risico op dubbele betaling met ons beveiligde systeem).

Als het probleem aanhoudt, kunt u de volgende opties proberen:

  • Probeer uit te loggen bij uw Brekz-account en log dan opnieuw in.
  • Wijzig uw internetbrowser op uw computer: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer.
  • Wissel van apparaat: computer, tablet, mobiele telefoon.
  • Betaalmethode wijzigen: iDeal, VISA/Mastercard, PayPal, bankoverschrijving.
  • Als geen van deze werken, kunt u te allen tijde contact opnemen met uw bank.
  • Als de betaling langer dan een paar minuten wordt uitgesteld, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Gelieve er rekening mee te houden dat als u geen e-mail ter bevestiging van uw bestelling ontvangt, dit komt doordat deze niet is gevalideerd. Of er iseen fout bij het invoeren van uw e-mailadres.

Vorige pagina


Houd me op de hoogte

Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.

E-mailadres
Ongeldig e-mailadres Ongeldig e-mailadres Je bent al aangemeld voor dit product. Er is iets misgegaan
Je e-mailadres wordt niet gebruikt voor andere doeleinden.